مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 20:452023-02-23ورزشي

آخرین سخنرانی سجادی قبل از سقوط بالگرد: جرات تعلیق ورزش ایران را ندارند


سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز قبل از سانحه سقوط بالگرد در بافت، در سخنرانی اختتامیه گردهمایی مدیران، معاونین توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان ادارات کل ورزش و جوانان استان های سراسر کشور که در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه ایران 430 کرسی بین المللی در دنیا دارد، اظهار داشت: تعلیق ورزش ایران صحت ندارد و هیچ کس هم در دنیا جرأت چنین کاری را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه توفیقات کشور ما در ورزش با اعتبار 20 میلیون دلار اتفاق افتاده است، گفت: با این وجود یک کشور، با چشم و هم چشمی یک فوتبالیست می آورد و برای آن 200 میلیون یورو هزینه می کند که کار بزرگی نیست.

سجادی با ابراز اینکه آنها اگر توانایی دارند با این اعتبارات کار کنند و نتیجه بگیرند، افزود: اینکه از جای دیگر دنیا با هزینه های هنگفت ورزشکار بیاورند که کار مهمی نیست.

  وی با بیان اینکه از میزبانی استان کرمان قدردانی می کنیم و اقدامات بسیار خوبی در این همایش به میزبانی مردم کرمان انجام شد، گفت: مدیران ورزش و جوانان کشور مدیران آینده سازی در کشور هستند و بدانند که باید از فرصت مدیریتی که در اختیار دارند برای خدمتگزاری به مردم استفاده لازم را ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین سخنرانی سجادی قبل از سقوط بالگرد: جرات تعلیق ورزش ایران را ندارند

آخرین سخنرانی سجادی قبل از سقوط بالگرد: جرات تعلیق ورزش ایران را ندارند