مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 21:352023-02-23ورزشي

همایش تجلیل از پیشکسوتان و خادمین ورزشی کلانشهر کرمانشاه برگزار شد


همایش تجلیل از پیشکسوتان و خادمین ورزشی کلانشهر کرمانشاه با حضور ورزشکاران و قهرمانان این عرصه و جمعی از مدیران استان در هتل پارسیان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزایر فارس از کرمانشاه، در مراسم همایش تجلیل از پیشکسوتان و خادمین ورزشی کلانشهر کرمانشاه که امروز برگزار شد، جمع زیادی از ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی حضور داشتند و از قهرمانان مسابقات بین المللی، جهانی، آسیایی و کشوری با اهداء لوح و جایزه، تجلیل به عمل آمد.

برپایه این گزارش؛ مراسم تجلیل از برترین های ورزش استان کرمانشاه در بخش های مختلفی برگزار شد و در آن ها از حامیان و خادمین ورزش، بازنشستگان و پیشکسوتان، داوران، مربیان برتر، قهرمانان بین المللی و جهانی، قهرمانان رقابت های آسیایی، پیشکسوتان ورزشی نویس و فعالان و ورزشی نویسان برتر استان کرمانشاه تجلیل شد.

 نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان و خادمین ورزشی، ورزشکاران کرمانشاهی را در کشور نمونه خواند و گفت: ورزشکاران کرمانشاهی به عنوان سرمایه های شهرمان، همواره پرچم کشورمان را به اهتزاز در آورده اند که به پاس تجلیل از این عزیزان، این همایش برپا شده است و وظیفه داریم نامشان را گرامی بداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تجلیل از پیشکسوتان و خادمین ورزشی کلانشهر کرمانشاه برگزار شد

همایش تجلیل از پیشکسوتان و خادمین ورزشی کلانشهر کرمانشاه برگزار شد