مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 21:552023-02-23سياسي

دانشگاه ها ظرفیتی بزرگ برای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر هستند


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: دانشگاه ها ظرفیتی بزرگ برای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر هستند.

- ایسنا/لرستان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: دانشگاه ها ظرفیتی بزرگ برای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر هستند.

حجت الاسلام یونس مهدوی نیا چهارم اسفند در دیدار با مسئول نهاد رهبری دانشگاه های لرستان، اظهار کرد: همراهی و مشارکت نهادها، دانشگاه ها و ادارات و … جهت ترویج و نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

وی با اشاره به راهکارهای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه ها، افزود: تشکیل ستاد یا شوراهای ویژه دانشجویی، ارایه مقاله و پایان نامه دانشجویی به سمت موضوع امر به معروف و نهی از منکر و طرح و پیشنهاد واحد درسی در مباحث آموزشی جهت ترویج و نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه قرار گیرد.

مهدوی نیا بیان کرد: ایجاد مسابقات علمی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، از دیگر مواردی است که جهت ترویج این فریضتین باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به اهمیت این فریضه، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می فرماید: امر به معروف و نهی از منکر یاد گرفتن است و امروز برای ترویج این فریضتین باید تلاش کنید خوب یاد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها ظرفیتی بزرگ برای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر هستند

دانشگاه ها ظرفیتی بزرگ برای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر هستند