مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 22:052023-02-23سياسي

بسیج همگانی طلاب در جهاد تبیین لازمه مقابله با توطئه های دشمن است


نماینده ولی فقیه در مازندران بسیج همگانی طلاب و روشنگری در جنگ شناختی را درجهاد تبیین برای مقابله با توطئه های دشمن ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی شامگاه پنجشنبه در اجتماع سه هزار نفری طلاب مازندران گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر شکست خورده است اما فکر اغتشاشات هنوز وجود دارد و در این شرایط به بسیج همگانی طلاب و روشنگری در جنگ شناختی و جهاد تبیین نیاز داریم.

وی با بیان اینکه مازندران به برکت دین اسلام و مکتب تشیع همه مازندران استانی علوی و دینی است، گفت: ما در حوزه سیاست و حکومت از نسل پیغمبر (ص) و به ویژه نسل امام هفتم (ع) متنعم شده ایم و برکات فراوانی در مقیاس ملی قسمت ما شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: این انقلاب، نظام و حکومت تحولی عظیم در حوزه سیاست و حکومت رقم زد که این تحول از نسل پیامبر و امام هفتم (ع) به ما رسیده است.

وی ادامه داد: زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی رزمایش کمک مؤمنانه را در شرایط کرونایی اعلام کردند بسیاری از مردم پای کار آمدند و کمک های مردمی برای نیازمندان و آسیب دیدگان جمع آوری شد و در میان اقشار مختلف طلاب در قالب گروه های جهادی اقدامات ویژه ای را رقم زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج همگانی طلاب در جهاد تبیین لازمه مقابله با توطئه های دشمن است

بسیج همگانی طلاب در جهاد تبیین لازمه مقابله با توطئه های دشمن است