مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 22:302023-02-23سياسي

حوزه هنری همزاد با انقلاب اسلامی است


رییس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور با اشاره به تاسیس نهاد حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این نهاد را متولد انقلاب عنوان کرد و گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور با اشاره به تاسیس نهاد حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این نهاد را متولد انقلاب عنوان کرد و گفت: حوزه هنری همزاد با انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، پنجشنبه چهارم اسفندماه در آیین افتتاح پردیس سینمایی 29 بهمن تبریز، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نهادها و مجموعه های جدیدی در کنار نهادهای همزاد در بخش های مختلف تشکیل یافتند.

مثلا ما ارتش را داشتیم که در کنار آن سپاه پاسداران تشکیل یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هم چنین ما وزارت کشاورزی را داشتیم که در کنارش جهادسازندگی ایجاد شد و کارهای لازم در دهه اول انقلاب را پیش برد.

وی با بیان این که در بخش هنر نیز حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی شکل گرفت، ادامه داد: حوزه هنری دوره های مختلفی را سپری کرده و گاهی در اوج بوده است.

این نهاد در حوزه ادبیات مقاومت و زمینه های هنری دیگر فعالیت هایی انجام داده و می دهد و از زمانی که دکتر دادمان به ریاست حوزه هنری آمده است، شاهد شکوفایی در عرصه های مختلف هنری این نهاد هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری همزاد با انقلاب اسلامی است

حوزه هنری همزاد با انقلاب اسلامی است