مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 23:002023-02-23سياسي

کتاب نقش جهادگران سازندگی فیروزآباد در دفاع مقدس تدوین می شود


نشست پیشکسوتان دفاع مقدس استان فارس و شهرستان فیروزآباد با هدف بحث و تبادل نظر پیرامون تدوین کتاب نقش شهرستان فیروزآباد در دفاع مقدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، نشست پیشکسوتان دفاع مقدس استان فارس و شهرستان فیروزآباد که امروز چهارم اسفند جهت آمادگی برای تدوین کتاب نقش شهرستان فیروزآباد در دفاع مقدس در فرمانداری فیروزآباد برگزار شد با توضیحات مدعوین در مورد اهمیت نقش جهاد در جنگ و همچنین نقش تاثیر گذار فرماندهان، شهدای جهادسازندگی به ویژه شهید سید محمد صادق دشتی و ایثارگران و رزمندگان جهادگر شهرستان سخنانی آغاز شد.

در ادامه از طرف کانون سنگرسازان بی سنگر فارس جهت همراهی و همکاری در مورد در اختیار قرار دادن اطلاعات مربوط به شهرستان فیروزآباد اعلام آمادگی شد و شماره تماس رزمندگان جهادگر شهرستان در اختیار نویسنده قرار گرفت.

همچنین مقرر شد موارد مورد نیازی که حقیقی ارائه کرد توسط شرکت کنندگان در جلسه تکمیل و در اختیار وی قرار گیرد.

در پایان جلسه مصوب شد به مناسبت هفته جهاد در خرداد ماه سال 1402 همایشی در شهرستان فیروزآباد برگزار شود و نقش جهاد در دفاع مقدس بیان و ذکر خاطرات رزمندگان جهادگر برای مردم شریف این شهرستان مطرح و ثبت ضبط گردد و کمیته ای نیز جهت ثبت خاطرات سنگرسازان بی سنگر شهرستان در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب نقش جهادگران سازندگی فیروزآباد در دفاع مقدس تدوین می شود

کتاب نقش جهادگران سازندگی فیروزآباد در دفاع مقدس تدوین می شود