مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 23:052023-02-23اجتماعي

1868 دانش آموز بازمانده از تحصیل در یزد شناسایی شدند


مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از شناسایی هزار و 868 دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان یزد خبر داد و گفت: 873 نفر از آنها راهی کلاس درس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاظم رحیمی نژاد روز پنجشنبه در نشستی خبری با اشاره به هشتم اسفندماه روز امور تربیتی اظهار داشت: عنوان دانش آموز از پایه اول ابتدایی تا پایان دوره متوسطه به افراد اطلاق می شود اما معتقدم که این واژه نمی تواند مفهومی جامع و کامل داشته باشد بنابراین باید در نگاه خود به دانش آموز دوره متوسطه بازنگری داشته باشیم.

رحیمی نژاد ادامه داد: یکی از بازنگری های ما در دوره متوسطه این است که دانش آموز نقش فعالی در فرآیند تعلیم و تربیت داشته باشد و بخش هایی از فرآیند بر محور دانش آموز انجام و به فعال عمده تعلیم و تربیت تبدیل شود و از این رهگذر احساس اعتماد به نفس و هویت یابی بهتری داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد یادآور شد: عظمت کار معلمی با این فرآیند پیچیده مشخص می شود و امیدواریم در قالب محتواهای آموزشی بتوانیم این مهم را به بهترین شکل تحقق ببخشیم.

رحیمی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث سنجش بدو ورود و تغییرات اعمال شده در آن اظهار داشت: سنجش از اول ابتدایی به پیش دبستانی منتقل شده و در یک فرآیند پایدار و در طول سال انجام می شود و دانش آموزانی که اکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1868 دانش آموز بازمانده از تحصیل در یزد شناسایی شدند

1868 دانش آموز بازمانده از تحصیل در یزد شناسایی شدند