مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 23:402023-02-23حوادث

عملیات هوایی تیم امدادی هلال احمر چهارمحال و بختیاری برای نجات 3 بیمار


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: تیم امداد هوایی هلال احمر استان برای نجات مادر باردار 40 ساله در روستای خویه، چوپان 50 ساله با ترومای قفسه سینه و خانم 53 ساله با شکستگی لگن در روستای سرآقاسید به پرواز در آمد.

- مسعود مثنوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: عصر امروز پیرو درخواست اورژانس در خصوص وضعیت اضطراری مادر باردار 40 ساله در روستای خویه دهستان موگویی و عدم توانایی پرواز بالگرد اورژانس به علت وزش باد شدید در منطقه، تیم امداد هوایی جمعیت هلال احمر استان به کمک آمد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: این تیم امدادی در قالب یک تیم پروازی، سه نفر نجاتگر و یک نفر تکنسین اورژانس به منطقه اعزام و مادر باردار به محض نشستن بالگرد در فرودگاه شهرکرد با آمبولانس اورژانس به بیمارستان هاجر منتقل شد.

وی ادامه داد: حین اعزام تیم ها جهت انجام این عملیات، گزارشی مبنی بر وجود 2 مصدوم دیگر در روستای سرآقاسید دهستان موگویی شامل یک مرد چوپان 50 ساله با ترومای قفسه سینه و خانم 53 ساله با شکستگی لگن به مرکز اعلام شد.

مثنوی بیان داشت: لذا بعد از انجام عملیات اول بالگرد به سمت روستای سرآقاسید رفته و موفق به انتقال مصدومان به فرودگاه شهرکرد شد و در پایان بیماران با استفاده از 2 دستگاه آمبولانس اورژا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات هوایی تیم امدادی هلال احمر چهارمحال و بختیاری برای نجات 3 بیمار

عملیات هوایی تیم امدادی هلال احمر چهارمحال و بختیاری برای نجات 3 بیمار