مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 00:152023-02-23سياسي

خاص ترین واحد سپاه با بیش از 800 پاسدار شهید


پیشرفت های واحد پدافند هوایی سپاه که روزی از پایین ترین رده فعالیت خودش را آغاز کرد، امروز به یکی از قدرت های بزرگ در امر دفاع هوایی جهان و منطقه تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، امروز جمعه پنجم اسفندماه مصادف با سوم شعبان المعظم، سالروز ولادت سیدالشهدا (ع) و روز پاسدار است.

به مناسبت این روز بر آن شدیم تا نگاهی کوتاه و گذرا به عملکرد پدافند هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس که در 37 نبرد تجلی یافت، داشته باشیم.

این در حالی است که با گذشت 34 سال از خاتمه جنگ تحمیلی پدافند هوایی سپاه به چنان قدرتی دست یافته که کابوس شبانه دشمنان شده است.

روایت سردار رحیم صفوی از کارستان یگان های پشتیبانی رزمی سپاه  سردار سیدرحیم صفوی درباره نقش یگان های تخصصی پشتیبانی رزمی از رزمندگان خطوط مقدم جبهه می گوید: یگان های پشتیبانی رزمی سپاه پاسداران از اوایل عملیات های آزادسازی سرزمین های اشغالی جنوب کشور آغاز به فعالیت کردند و پس از بیرون کردن دشمن از سرزمین های اشغالی طی چهار عملیات ثامن الائمه (ع)، طریق القدس، فتح المبین و الی بیت المقدس جایگاه و نقش خود را در پشتیبانی از عملیات ها به فرماندهان و مسؤولان جنگ در کشور ثابت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاص ترین واحد سپاه با بیش از 800 پاسدار شهید

خاص ترین واحد سپاه با بیش از 800 پاسدار شهید