مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 01:052023-02-23فرهنگي

امروز تالار وحدت میزبان اختتامیه جشنواره فجر دیگری است


پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، روز جمعه ـ 5 اسفندماه ـ با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان بخش های مختلف رسما به کار خود پایان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک روز پس از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت ، این بار این سالن قدیمی کشور میزبان هنرمندانی از حوزه ای دیگر می شود.

بر این اساس، آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، امروز ـ جمعه ـ پنجم اسفند ماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ و جمعی از مدیران فرهنگی و هنرمندان هنرهای تجسمی از ساعت 18 و 30 دقیقه در تالار وحدت برگزار می شود.

در اختتامیه این دوره از جشنواره برای نخستین بار جایزه ویژه جهاد تبیین از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به هنرمندان برگزیده اهدا خواهد شد.

نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دبیری سید عباس میرهاشمی از 7 تا 28 بهمن ماه در فرهنگستان هنر برپا بود.

همچنین نمایشگاه بخش تجسم هنر پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان تهران موسوم به ایرانِ عزیزِ ما با حضور مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه ـ سوم اسفند ماه ـ افتتاح شد.

نمایشگاه آینه در آینه 2 هم بخش دیگر جشنواره است که سه شنبه 18 بهمن ماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز تالار وحدت میزبان اختتامیه جشنواره فجر دیگری است

امروز تالار وحدت میزبان اختتامیه جشنواره فجر دیگری است