مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 02:502023-02-23سياسي

برنامه ریزی جهت طراحی مسکن ویلایی متناسب با اقلیم و فرهنگ قم


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: در طراحی مسکن ویلایی نیز در جانمایی هایی که در شورای مسکن قم مصوب شده است تلاش می شود الگوهای متناسب با فرهنگ قم پیشنهاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین مقومی عصر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز مهندسی که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد با تبریک فرا رسیدن روز مهندسی اظهار داشت: مهندسان داوطلب زیادی در حوزه های جهادی و اقدامات عامه المنفعه برای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: جامعه مهندسان در صنعت ساختمان خدمات خوبی به مسکن محرومین، ساخت مساجد و حسینیه ها داشته اند و در طرح های ملی از جمله نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت خدمات ویژه ای در بخش طراحی و نظارت ارائه می دهند.

مقومی افزود: گروه های جهادی مستقلی نیز در بین مهندسان داریم که خودشان با کمک خیرین اقدامات جهادی انجام می دهند و سازمان نظام مهندسی در حد توان حمایت های مادی و معنوی از آنان دارد.

مقومی با بیان اینکه توسعه خدمات الکترونیک در دستور کار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم بوده است افزود: امروز بخش پایانی خدمات الکترونیک سازمان نظام مهندسی قم با حضور استاندار رونمایی می شود که مردم می توانند از این پس مستقیماً خدمات مهندسی را در کارتابل مالک دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی جهت طراحی مسکن ویلایی متناسب با اقلیم و فرهنگ قم

برنامه ریزی جهت طراحی مسکن ویلایی متناسب با اقلیم و فرهنگ قم