مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 08:552023-02-24فرهنگي

ارسال 160 اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر معلولان


مدیرکل بهزیستی مازندران از ارسال 160 اثر به دبیرخانه ششمین دوره جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت کاسپین خبرداد و گفت : پس از بازبینی نهایی توسط داوران، - ایسنا/مازندران مدیرکل بهزیستی مازندران از ارسال 160 اثر به دبیرخانه ششمین دوره جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت "کاسپین" خبرداد و گفت : پس از بازبینی نهایی توسط داوران، 13 اثر برای نمایش در این جشنواره پذیرفته شد.

فریبا بریمانی، دیشب در آیین اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر معلولان اظهار کرد: برگزاری این جشنواره درواقع یک رقابت و تلاش برای اثبات توانمندی معلولان در نگاه عموم جامعه است.

وی افزود: هنر ابزار موثری برای توانمندسازی معلولان است، باید از این ظرفیت به شکل مطلوب استفاده کرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه افراد دارای معلولیت از توانمندی بالایی برخوردارند که باید به منصه ظهور برسد، گفت: در کنار هنرمندان تئاتر و نمایش، مددجویانی هم دارای توانمندی در بخش های مختلف به ویژه هنرهای تجسمی هستند که این ظرفیت ها باید شکوفا شود.

این مسئول با بیان اینکه در این جشنواره کارگاه آموزشی تخصصی هم با حضور داوران و اساتید برتر برگزار شد، خاطرنشان کرد: هدف از این کارگاه ها افزایش توانمندی ها، علم و دانش در این بخش است تا افراد از این فرصت برای افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 160 اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر معلولان

ارسال 160 اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر معلولان