مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 09:102023-02-24بين الملل

امارات و رژیم صهیونیستی اهالی یک جزیره یمنی ر ا وادار به کوچ کردند


وزارت شیلات یمن ضمن محکوم کردن کوچ اجباری ساکنان یک جزیره در مجمع الجزایر سقطری از سازمان ملل خواست اشغالگران اماراتی و صهیونیستی در این جزایر را بیرون کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از المسیره ، وزارت شیلات یمن اقدام ائتلاف سعودی در وادار کردن اهالی جزیره عبدالکوری در مجمع الجزایر سقطری به ترک این جزیره را محکوم کرد.

این وزارتخانه در بیانیه ای که امروز چهارشنبه منتشر کرد، کوچ اجباری ماهیگیران و ساکنان جزیره عبدالکوری و اجبار آنها به ترک جزیره و نقل مکان به شهر حدیبو در استان حضرموت  با هدف تبدیل این جزیره به پایگاه نظامی اماراتی تحت کنترل رژیم صهیونیستی محکوم است.

این بیانیه حاکی از آن است که کوچ اجباری ماهیگیران و ساکنان جزیره عبدالکوری چند روز پس از ورود افسران صهیونیست به سقطری و ایجاد پادگان ها و تأسیسات نظامی در جزیره عبدالکوری به عنوان بخشی از تحرکات و تهاجم نظامی امارات صورت می گیرد.

بر اساس این بیانیه، تحرکات نظامی مشترک نیروهای اشغالگر با رژیم صهیونیستی در مجمع الجزایر سقطری و جزایر راهبردی یمن  تهدیدی برای ساکنان این جزایر و کشتیرانی بین المللی و نقض حاکمیت یمن دانست.

وزارت شیلات یمن به اهمیت ژئواستراتژیک جزیره عبدالکوری که در 120 کیلومتری جزیره سقطری واقع شده است، اشاره کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات و رژیم صهیونیستی اهالی یک جزیره یمنی ر ا وادار به کوچ کردند

امارات و رژیم صهیونیستی اهالی یک جزیره یمنی ر ا وادار به کوچ کردند