مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 09:452023-02-24سياسي

ایجاد 465 شغل در خمام / مشکلات خمام مستقیماً توسط استاندار گیلان رصد می شود


فرماندار شهرستان خمام با اشاره به ایجاد 465 شغل در خمام در شهرستان خمام گفت: باتوجه به تأکیدات استاندار گیلان امیدواریم که مجتمع اداری در شهرستان خمام در سال 1402 به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمام، اسفندیار جوشن امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر تبیین دستاوردهای دولت برای عموم مردم، اظهار کرد: دولت انقلابی آقای رییسی با شعار نشاط آفرینی و به دلیل تکلیف گرایی باتوجه به شرایط موجود برای حل مشکلات و بهبود وضعیت مردم خودش را در میان پرسش قرار داد.

بهبود معیشت مردم دغدغه اصلی دولت وی با بیان اینکه دولت سیزدهم پای تمامی شعارهای خود ایستاد، گفت: یکی از شعارهای این دولت مبارزه با فساد و امیدآفرینی بود و از تمام ظرفیت های کشور استفاده کند و به تمام نیروهای دولت نیز تأکید کرد که در خدمت مردم بوده و نوکری این ملت را افتخار خود بدانند.

فرماندار شهرستان خمام با اشاره به جراحی اقتصادی دولت سیزدهم بیان کرد: دولت دررابطه با هدفمندکردن آرد و نان که یکی از مباحث مهم معیشتی است، با برنامه ریزی ورود کرد، در عرصه کالابرگ ها مرحله به مرحله برنامه های ارزشمندی اجرا شد که گرچه در ابتدا ممکن است کمی سخت باشد؛ اما شهد شیرین عملکرد موفق اقتصادی توسط مردم لمس خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 465 شغل در خمام / مشکلات خمام مستقیماً توسط استاندار گیلان رصد می شود

ایجاد 465 شغل در خمام / مشکلات خمام مستقیماً توسط استاندار گیلان رصد می شود