مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 10:052023-02-24سياسي

باید به دنبال برخورد با دانه درشت ها در مبارزه با مواد مخدر باشیم


عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به دنبال ایستادن و برخورد با دانه درشت ها و دم کلفت ها در مبحث مواد مخدر باشیم.

- ایسنا/هرمزگان عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به دنبال ایستادن و برخورد با دانه درشت ها و دم کلفت ها در مبحث مواد مخدر باشیم.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، افزود: دنیا نیز با پدیده شووم مصرف رو به افزایش دخانیات مواجه است و این معضل نیز هر روز ابعاد پیچیده تری به خود می گیرد.

وی با بیان اینکه باید وزارت بهداشت نیز به دنبال راهکار و طرحی برای موفقیت بیشتر در مبارزه با موادمخدر باشد، تصریح کرد: هرجا تقضا باشد و میزان مصرف بالا رود، عرضه راه خود را پیدا می کند، اظهار کرد: باید برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر نیز به دنبال راهکارهای عملی و موفقیت آمیز باشیم.

مرادی با اشاره به اینکه اکنون باید با تصور بحرانی بودن شرایط در عرضه مواد مخدر به دنبال راهکاری برای پیشگیری باشیم، اضافه کرد: مثابله کار سختی است و سختگیری و مبارزه در هیچ کجاری دنیا در مثابل عرضه موفقیت آمیز نبوده است.

وی ادامه داد: محور کار مبارزه با مواد مخدر وزارت بهداشت و درمان است اما سایر دستگاه های ذی ربط نیز باید در این موضوع ورود کرده و یاریگر وزارت بهداشت و درمان باشند زیرا موضوع به گونه ای نیست که ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به دنبال برخورد با دانه درشت ها در مبارزه با مواد مخدر باشیم

باید به دنبال برخورد با دانه درشت ها در مبارزه با مواد مخدر باشیم