مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 10:302023-02-24سياسي

بنیاد مستضعفان در حال ساخت 1200 واحد مسکونی در بوشهر است


رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: این بنیاد 1200 واحد مسکونی برای محرومان استان بوشهر با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال ساخت دارد.

- ایسنا/بوشهر رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: این بنیاد 1200 واحد مسکونی برای محرومان استان بوشهر با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال ساخت دارد.

پرویز فتاح جمعه 5 اسفند در دیدار با استاندار بوشهر با تقدیر از حمایت ها و پیگیری های استاندار و امام جمعه بوشهر در پروژه های بنیاد مستضعفان در استان اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در استان بوشهر در بخش های اقتصادی و حمایتی و محرومیت زدایی فعال است.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در بخش اقتصادی در دو حوزه بندری و نفت و گاز در استان فعالیت دارد افزود: بنیاد مستضعفان در طرح توسعه فاز 14 پارس جنوبی مشارکت داشته که بزودی این فاز با حضور رییس جمهور به بهره برداری می رسد.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: همچنین یک طرح بزرگ پتروشیمی در عسلویه توسط بنیاد مستضعفان اجرایی و عملیاتی می شود که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان دارد.

فتاح با اشاره به مشارکت بنیاد در استخراج نفت از میدان نفتی گلخاری در گناوه گفت: در میدان گلخاری، 15 حلقه چاه به عمق 2800 متر حفاری می کنیم که چهار چاه تاکنون حفاری شده و تا دو سال آینده سایر چاه ها نیز تکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان در حال ساخت 1200 واحد مسکونی در بوشهر است

بنیاد مستضعفان در حال ساخت 1200 واحد مسکونی در بوشهر است