مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-24فرهنگي

جهانگیر الماسی: نمایش ظرفیت های ایران برای مردم جهان با ابزار هنر ممکن است


جهانگیر الماسی بازیگر سینما و تلویزیون و داور نخستین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه ای میراث اظهار کرد: اگر به تعریف اصیل ذات رسانه برگردیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، داور نخستین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه ای میراث فرهنگی گفت: هنر تنها حوزه فرا مرزی است که می تواند ظرفیت های ایران را برای مردم جهان به نمایش درآورد.

جهانگیر الماسی بازیگر سینما و تلویزیون و داور نخستین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه ای میراث فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه عدم توجه به ذات رسانه می تواند مشکلات عدیده ای را ایجاد کند، اظهار کرد: اغلب تصور بر این است که سینما به عنوان یک صنعت، آورده مالی دارد و می تواند اوقات فراغت را پر کند در حالی که اگر به تعریف اصیل ذات رسانه برگردیم، می بینیم که وظیفه هنر تولید و توزیع دانایی و آگاهی است.

وی افزود: داد: رسیدن به تعریف اصلی هنر راهگشاست به شرطی که آزاده باشیم و در مسیر و راهی که گام گذاشتیم، گرفتار موضوعات ناثواب نشویم.

داور نخستین جشنواره ملی تولیدات چند رسانه ای میراث فرهنگی تأکید کرد: این تبعات یک نگاه ناقص است که تصور می شود هنر برای پر کردن اوقات فراغت است، این کار را سیرک هم می تواند انجام دهد، هنر تنها حوزه فرا مرزی است که می تواند ظرفیت های ایران را برای مردم جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیر الماسی: نمایش ظرفیت های ایران برای مردم جهان با ابزار هنر ممکن است

جهانگیر الماسی: نمایش ظرفیت های ایران برای مردم جهان با ابزار هنر ممکن است