مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-24سياسي

معلمان مشگین شهر از حق مرزی محروم هستند


نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه مشگین شهر در نوار مرزی قرار گرفته معلمان و کارکنان آن از مزایای مرزی استفاده نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود عباس زاده مشکینی شامگاه پنجشنبه در نشست وزیر آموزش و پرورش با معلمان در تالار اندیشه مشگین شهر از معلمان به عنوان ارزشمندترین سرمایه کشور و منطقه یاد کرد و گفت: هر قدر در حوزه آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم و به معلمان و معیشت آنها رسیدگی کنیم، در حقیقت به تقویت سرمایه انسانی و تربیت نسل شایسته کمک کردیم.

وی اظهار کرد: شغل معلمان، شغل انبیا است و نیازی به تعریف و توصیف ندارد و ما باید به حفظ کرامت و شأن معلمان در ابعاد مختلف کمک کنیم تا آنها بتوانند مأموریت خود را که ساختن انسانی شایسته است، به درستی انجام دهند.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مراحل تکامل انسان ها نیز باید در مسیری حرکت کنیم تا انسان فرشی به عرش برسد و در نقطه کمال معرفت و حفظ ارزش های انسانی و اسلامی قرار گیرد.

عباس زاده مشکینی از مشگین شهر به عنوان منبع بی پایان تربیت و تحویل نیروهای با ارزش و ظهور شخصیت های بی نظیر همچون آیت الله مشکینی، شهید بنی هاشم و نادر الهی یاد کرد و افزود: این خطه فرهیخته پرور و فرهنگی در عین حال که چهره های زیادی را به ایران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان مشگین شهر از حق مرزی محروم هستند

معلمان مشگین شهر از حق مرزی محروم هستند