مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 12:052023-02-24فرهنگي

جشنواره رضوی فرصتی برای رفع مسائل مردم با ترویج سیره رضوی


رییس مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری جشنواره رضوی را فرصتی برای پرداختن به دغدغه های مردم دانست و گفت: تولیدات هنری این جشنواره باید با بهره مندی از سیره رضوی به دنبال فرهنگ سازی در میان مردم و مسئولان و همچنین رفع مسائل جامعه اسلامی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، کارگاه پوستر رضوی به عنوان یکی از سلسله برنامه های هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی از چهارشنبه سوم اسفندماه کار خود را در مجتمع حضرت معصومه(س) شهر قم آغاز کرده و امروز جمعه پنجم اسفندماه با حضور هنرمندان کشوری به کار خود پایان می دهد.

*تولیدات کارتونی ظرفیتی برای معرفی امام مهربانی ها به جهانیان است سید مسعود شجاعی طباطبایی در حاشیه برپایی کارگاه پوستر رضوی در قم، اظهار کرد: پیش از این جشنواره یک جشنواره با محوریت تولیدات کارتونی با موضوع کم فروشی برگزار کردیم که به صورت ویژه مورد استقبال قرار گرفت.

رییس مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با اشاره به اختصاص یک بخش از  جشنواره ملی گرافیک رضوی به رشته کارتون، اظهار کرد: در جشنواره ملی گرافیک رضوی موضوع محبت و مهربانی مورد توجه قرار گرفته است تا بتوانیم با خلق آثار حال و حس مردم جامعه را بهتر کنیم.

دبیر بخش کارتون هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی گفت: در رشته کارتون برای همدردی با مردم زلزله زده سوریه و ترکیه جشنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رضوی فرصتی برای رفع مسائل مردم با ترویج سیره رضوی

جشنواره رضوی فرصتی برای رفع مسائل مردم با ترویج سیره رضوی