مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 12:052023-02-24حوادث

طرح ضربتی مقابله با قاچاق با توقیف 70 دستگاه خودرو در هرمزگان


با تلاش ضربتی پلیس استان هرمزگان در اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق کالاهای اساسی معیشت محور در 72 ساعت گذشته 70 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق کالا شناسایی و توقیف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: در اجرای تدابیر فرمانده محترم کل انتظامی کشور در حوزه مقابله با قاچاق، طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا با اولویت کالاهای اساسی معیشت محور با استفاده ظرفیت و امکانات موجود به مدت 72 ساعت در سطح استان اجرا شد.

وی افزود : در اجرای این طرح ضربتی ضمن شناسایی و پاکسازی 4 محل و منطقه آلوده به قاچاق، 70 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق شناسایی و در عملیات های جداگانه توقیف و در بازرسی از خودروها و محل های دپو بالغ بر 267 هزار لیتر فرآورده های نفتی، هزار و 831 قوطی مشروبات الکلی ، 535 قطعه انواع لازم یدکی خودرو، 2 تن فرآورده های شیلاتی و یکدستگاه موتور لنج خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری تعداد 76 نفر از عاملان قاچاق کالا در این طرح، اظهار داشت: در مدت زمان اجرای طرح تعداد 78 فقره پرونده در حوزه کشفیات کالای قاچاق تشکیل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ضربتی مقابله با قاچاق با توقیف 70 دستگاه خودرو در هرمزگان

طرح ضربتی مقابله با قاچاق با توقیف 70 دستگاه خودرو در هرمزگان