مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-24اجتماعي

از بی توجهی به تجمع کارگری تا تکرار تجربه ناموفق شرسازی کرج و تکرار آن در همدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، پس از برودت هوا در هفته های گذشته پیگیری و مطالبات مردمی در استان به دوباره از سر گرفته شد و به موضوعاتی همچون بررسی ساخت و ساز غیرقانونی در شهر سیرجان، - پس از برودت هوا در هفته های گذشته پیگیری و مطالبات مردمی در استان به دوباره از سر گرفته شد و به موضوعاتی همچون بررسی ساخت و ساز غیرقانونی در شهر سیرجان، لغو تجمع کارگری در بوشهر و احداث شهر جدید در همدان پرداخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، پس از برودت هوا در هفته های گذشته پیگیری و مطالبات مردمی در استان به دوباره از سر گرفته شد و به موضوعاتی همچون بررسی ساخت و ساز غیرقانونی در شهر سیرجان، لغو تجمع کارگری در بوشهر و احداث شهر جدید در همدان پرداخته شد.

  وقتی برخی مسئولان استان بوشهر پازل دشمن را تکمیل می کنند! رسیدگی به وضعیت معیشتی و صنفی کارگران از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی بوده است که در پی آن حقوقی برای کارگران در نظر گرفته شده است و این حقوق ذیل عنوان قانون کار مطرح شده است.

  کارگران پالایشگاه های پارس جنوبی در ماه های اخیر مشکلاتی را داشته اند که مهمترین خواسته آنان اجرای صحیح و کامل طرح طبقه بندی مشاغل است که از نظر آنان برای اجرای هر چه بهتر این طرح نیاز به تشکیل کمیته دائمی طبقه بندی مشاغل و اجرای رتبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بی توجهی به تجمع کارگری تا تکرار تجربه ناموفق شرسازی کرج و تکرار آن در همدان

از بی توجهی به تجمع کارگری تا تکرار تجربه ناموفق شرسازی کرج و تکرار آن در همدان