مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 12:402023-02-24سياسي

اهداف سپاه روی آرم سپاه، حک شده است


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روی آرم سپاه، حک شده، این آیه سوره انفال است و نشان می دهند سپاه با همه توان آماده دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجه الاسلام رحمت الله صادقی، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، در خطبه های پیش از نمازجمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: این ماه، ماه سرور ائمه عصمت و طهارت است، ائمه گفته اند در این ماه باید شاد باشند و مجالس شادی و سرود خود را مثل مجالس عزایی که در ماه محرم برگزار می کنند، برپا کنند.

وی افزود: همه رسانه های بیگانه و کسانی که می گویند مردم ما غمگین و گرسنه و ناراحتند و زیر برف یخ زده اند و می خواهند مردم ما را ناامید نشان دهند، باید بدانند در این ایام سرور و شادی مردم برنامه های شادی و شعف حلال دارند.

صادقی با بیان اینکه امروز روز ولادت امام حسین(ع) است، کسی که با تولدش شهادت را متولد کرد و ایثار، همدردی و جانبازی را در جامعه ایجاد کرد، گفت:  امام خمینی این روز را به عنوان روز پاسدار نامگذاری کرد، چرا که پاسداران در مقاومت، به امام خود امام حسین(ع) اقتدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف سپاه روی آرم سپاه، حک شده است

اهداف سپاه روی آرم سپاه، حک شده است