مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 12:502023-02-24سياسي

اقدام خوب دادگستری دنا در بخش پاتاوه/راه اندازی دفتر قضایی جهت رفاه حال مردم


دفتر خدمات قضایی شهر پاتاوه با حضور امام جمعه بخش پاتاوه، غلامی پور رییس دادگستری دنا، بخشدار بخش پاتاوه و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، به همت رییس دادگستری شهرستان دنا، دفتر خدمات قضایی شهر پاتاوه با حضور امام جمعه بخش پاتاوه، غلامی پور رییس دادگستری دنا، بخشدار بخش پاتاوه و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

غلامی پور رییس دادگستری دنا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: عیدی دادگستری استان و شهرستان  دنا به مردم بخش وشهر پاتاوه دفتر خدمات قضایی هاست چرا که مردم پاتاوه برای کوچکترین پیگیری قضایی باید مسافتی پر پیچ و خم و طولانی را به شهر سی سخت طی می کردند که از این پس همه خدمات مربوطه در این دفتر انجام خواهد شد.

سیادت نسب امام جمعه پاتاوه گفت: از رییس دادگستری دنا، مجموعه شورای شهر پاتاوه، بخشدار و شهردار پاتاوه و همه کسانی که به خواسته به حق مردم محروم بخش پاتاوه جواب دادند و این دفتر خدمات قضایی را در بخش  پاتاوه افتتاح و راه اندازی کردند تشکر و قدردانی می کنم.

امام جمعه پاتاوه اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلات و خواسته های مردم پاتاوه که بارها از طریق تریبون نماز جمعه و نامه نگاری پیگیری شد ایجاد شعبه دادگستری در شهر پاتاوه است چرا که بخش پاتاوه هم بزرگترین بخش استان است و هم با توجه به قرار گرفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام خوب دادگستری دنا در بخش پاتاوه/راه اندازی دفتر قضایی جهت رفاه حال مردم

اقدام خوب دادگستری دنا در بخش پاتاوه/راه اندازی دفتر قضایی جهت رفاه حال مردم