مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-24سياسي

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: محاسن مطالبه گری خیرخواهانه


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مطالبه گری خیرخواهانه سبب تقویت مسئولان نطام می شوند و راه سوء استفاده دشمنان انقلاب را نیز مسدود می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،  آیت الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار دبیران شهرستان های مجمع مطالبه گران خراسان جنوبی، اظهار داشت: در اصل این که در امور شخصی یا شخصیتی یا حقوقی کسانی از روی دلسوزی، کارشناسی عیب ها را بگویند خیلی کار خوبی است.

وی با اشاره به حدیث نورانی خیر اخوانی من اهدی علی عیوبی ، افزود: ممکن است مسئولی به مسئله ای توجه نداشته باشد و از اینکه او را متوجه کنند باید خوشحال بشود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: در خوب بودن اصل مطالبه گری تردیدی نیست اما نوع گفتن، کجا گفتن، پیش چه کسی گفتن اینها فرق می کند ممکن است حرف از روی دلسوزی گفته شود اما آن کسی که از آن بهره برداری کند بیگانه باشد بنابراین باید مسائل به گونه ای گفته شود که دوست از آن تقویت شود و دشمن نتواند در جهت تضعیف از آن سوء استفاده کند.

آیت الله عبادی با اشاره چگونگی مطالبه گری از مسئولان یادآور شد: اول کسی که باید پاسخ مطالبات از او درخواست شود خود مسئول است، هر سازمانی که ذیربط و مسئول موضوع مطالبه است همراه مطالبات براساس خیر خواهی و دلسوزی دلیل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: محاسن مطالبه گری خیرخواهانه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: محاسن مطالبه گری خیرخواهانه