مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-24اقتصادي

عملیات کنونی دشمن در کشور شبیه به کودتای اقتصادی است


عملیات کنونی دشمن بیشتر شبیه یک کودتای اقتصادی است که با آتش تهیه عوامل داخلی و آتش بازی و حملات خارجی در حال انجام است.

- ب️ه گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های نماز جمعه خیرآباد ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مسائل روز کشور، گفت: این روزها شاهد التهابات سنگین و جهشی در بازار ارز و پول و کالا و سرمایه هستیم که موجب نگرانی جامعه اسلامی خصوصاً اقشار آسیب پذیر شده است.

وی گفت: متأسفانه اقتصاد ما با چند مشکل مواجه است، که یکی از آن ها عقب ماندگی 10 ساله در حوزه اقتصادی توسط عوامل خارجی و تحریم ها و کم کاری مسؤولان وقت که در نگاه به مذاکره و رفع تحریم ها خلاصه می شد و عملاً کار اقتصادی انجام نگرفت، است.

امام جمعه خیرآباد با بیان اینکه اکنون برای جبران این عقب افتادگی اقتصادی چند سال وقت لازم است، ادامه داد: از شهریور 1400 تا دی ماه آن سال قیمت ارز تغییر نکرد، زیرا در زمستان گذشته که طرح دشمن دو برابر کردن قیمت ارز بود این اتفاق نیفتاد، وقتی هدفمندی یارانه انجام گرفت و انتظار بود ارز تغییر قیمت دهد این اتفاق نیفتاد، در تیر ماه که مذاکرات متوقف شد و بازار آماده التهاب ارزی بود این اتفاق نیفتاد و در زمان اغتشاشات نیز این اتفاق حاصل نشد، لیکن در زمانی که جامعه به سمت آرامش می رفت ناگهان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات کنونی دشمن در کشور شبیه به کودتای اقتصادی است

عملیات کنونی دشمن در کشور شبیه به کودتای اقتصادی است