مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-24سياسي

نماینده ولی فقیه در خراسا ن شمالی: ماندگاری انقلاب مرهون وجود سپاه است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: با چنین سپاه و بسیجی دشمن هر دسیسه ای کند، باز هم انقلاب پایدار است و ماندگاری انقلاب مرهون وجود سپاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در خطبه های نمازجمعه بجنورد، اظهار کرد: در قیامت هر امتی در کنار پیامبر خودش قرار می گیرد، همه باید با داشتن فضایلی مانند فضایل پیامبر در کشتی پیامبر خاتم قرار گیریم.

وی با اشاره به میلاد امام حسین(ع) گفت: درس های بسیار زیادی می شود از زندگی امام حسین(ع) گرفت، امام حسین را فقط شیعیان دارند و هر دینی اگر کسی مانند امام حسین را داشت تمام دنیا را به دینشان دعوت می کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: پاسداران انقلاب در همه صحنه ها و همه مشکلات کنار مردم بوده اند، در جنگ، کرونا، سیل، زلزله و.

همیشه کنار مردم بوده اند.

وی ادامه داد: با چنین سپاهی و با چنین بسیجیانی اگر همه استکبار دست به دست هم دهند باز هم انقلاب پایدار می ماند و ماندگاری انقلاب مرهون سپاه وجود است.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: همه ما در مکتب امام حسین بزرگ شده ایم و باید به دعوت نامه و امان نامه های غرب را به مانند حضرت عباس دست رد بزنیم، چنان که بسیاری از شهدای علمی و هسته ای همین کار را کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در خراسا ن شمالی: ماندگاری انقلاب مرهون وجود سپاه است

نماینده ولی فقیه در خراسا ن شمالی: ماندگاری انقلاب مرهون وجود سپاه است