مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-24سياسي

حضور 1300 نفر از فعالان تعلیم و تربیت در رویداد چهار سوق


رییس رویداد چهارسوق با بیان اینکه برگزاری این رویداد برای افزایش انگیزه بین فعالان تعلیم و تربیت است، گفت: امسال در این رویداد 1300 نفر از فعالان امر تعلیم تربیت حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد آذین ظهر روز جمعه در مراسم برگزاری چهاردهمین رویداد چهار سوق در محل فرهنگسرای بهمن با اشاره به جزییات برگزاری این رویداد اظهار کرد: رویداد چهارسوق یک رویداد مهم برای تقویت امید و انگیزه بین فعالان امر تعلیم و تربیت کشور است که هرساله برگزار می شود.

رییس رویداد بین المللی تعلیم و تربیت چهار سوق افزود: در این رویداد هرسال فعالان و دغدغه مندان امر تعلیم و تربیت از نقاط مختلف کشور حتی از کشورهای اسلامی دیگر کنار هم جمع می شوند تا تجربیات نوآورانه یکدیگر را بشنوند، با هم متصل شوند و یک شبکه سازی بین آنان ایجاد شود، که امسال حدود 1300 نفر از فعالان امر تعلیم و تربیت در این رویداد حضور دارند.

وی با بیان اینکه جشنواره چهارسوق در حوزه نوآوری های آموزشی در امر تعلیم و تربیت است، هدف برگزاری این جشنواره را برشمرد و اظهار کرد: هدف اولیه جشنواره چهارسوق، فعالان فعلی تعلیم و تربیت هستند که می توانند با یادگیری رشد پیدا کنند و سپس با یک شبکه سازی افراد بیشتری در این امر درگیر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 1300 نفر از فعالان تعلیم و تربیت در رویداد چهار سوق

حضور 1300 نفر از فعالان تعلیم و تربیت در رویداد چهار سوق