مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:402023-02-24سياسي

شناسایی نیاز شرکت ها در حوزه های مختلف


سازمان اقتصادی کوثر از محصولات فناورانه شهاب و اجداد زربال رونمایی کرد، هدف این سازمان مطرح شدن نیاز شرکت ها به صورت دقیق و پرداختن به موضوعات آن از سوی سازمان است.

- سازمان اقتصادی کوثر از محصولات فناورانه شهاب و اجداد زربال رونمایی کرد، هدف این سازمان مطرح شدن نیاز شرکت ها به صورت دقیق و پرداختن به موضوعات آن از سوی سازمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مؤسسه کسب و کار رویش کوثر در مراسم رونمایی از محصولات فناورانه شهاب و اجدادزربال عنوان کرد که یک سری نیازها را احصاء کرده و ذیل سازمان اقتصادی کوثر 36 شرکت وجود دارد که یکی از آن همین مؤسسه رویش است؛ این شرکت ها هرکدام نیازهایی دارند و مؤسسه رویش کوثر این نیازها را احصاء کرده و به 124 نیاز رسیده، این نیازها غیر از اینکه احصاء شده، برگزاری این مراسم چهار روزه باعث شده شرکت ها بیایند و نیازهای خود را به طور دقیق مطرح کنند.

سازمان اقتصادی کوثر در هشت حوزه از جمله طیور، ساختمان سازی، کشت و صنعت، صنایع معدنی، انرژی، صنایع غذایی، الکترونیکی، مالی، آموزش و بیمه فعالیت می کند که از روز سه شنبه به آنها پرداخته شده است و روز پنجشنبه به حوزه طیور پرداخته شد.

در ابتدای مراسم دکتر مجید ولدان - سرپرست پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی کشور - در خصوص فلسفه تشکیل رویداد مسأله محور و نظام نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی نیاز شرکت ها در حوزه های مختلف

شناسایی نیاز شرکت ها در حوزه های مختلف