مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 13:452023-02-24اجتماعي

تولید انبوه زباله، خسارت های جبران ناپذیری به طبیعت کشور وارد کرده است


معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به دلیل تولید انبوه زباله، خسارت های جبران ناپذیری به طبیعت کشور وارد شده و کیفیت خود را از دست داده است.

- ایسنا/خوزستان معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به دلیل تولید انبوه زباله، خسارت های جبران ناپذیری به طبیعت کشور وارد شده و کیفیت خود را از دست داده است.

حسن اکبری در حاشیه افتتاح سه طرح زیست محیطی در خوزستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت گونه های جانوری و گیاهی در مناطق و اهمیت دادن به آموزش بین جوامع محلی و جلوگیری از آسیب بیشتر به طبیعت و حیات وحش، افتتاح پاسگاه های محیط بانی می تواند به این امر کمک بسیاری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: به دلیل تولید انبوه زباله، خسارت های جبران ناپذیری به طبیعت کشور وارد شده و کیفیت خود را از دست داده است آن هم در کشوری که جزو 10 کشور متنوع به لحاظ تنوع زیستی در سطح دنیا محسوب می شود و به همین دلیل، بهترین سرمایه طبیعی خدادادی را برای پیشرفت و توسعه در اختیار داریم.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه باید قدر این نعمت های خدادای را دانست، گفت: از این رو بی شک گسترش هر چه بیشتر پاسگاه های محیط بانی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست می تواند به حفاظت و حراست از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید انبوه زباله، خسارت های جبران ناپذیری به طبیعت کشور وارد کرده است

تولید انبوه زباله، خسارت های جبران ناپذیری به طبیعت کشور وارد کرده است