مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:102023-02-24سياسي

سرانه دانش آموزی 17 میلیون تومان است


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال سرانه دانش آموزی به ازای هر نفر 17 میلیون تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میرغنی نظری شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوثر که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: حضور وزرا و مسئولان کشوری در شهرستان ها و بازدید میدانی از طرح ها و پروژه های مختلف و انجام مصوبات قابل پیگیری ظرفیت خوبی را در مسیر توسعه شهرستان ها و مناطق محروم به وجود آورده است.

وی به افزایش سرانه دانش آموزی تا سقف 17 میلیون تومان به ازای هر دانش آموز در سال جاری اشاره کرد و گفت: اگر واقع بینانه این رقم را در نظر بگیریم امکان اجرای طرح ها و برنامه های توسعه ای مختلف وجود ندارد و بهتر است با همراهی اولیای دانش آموزان و خانواده ها در مسیر رشد و تعالی جامعه آموزش و پرورش گام برداریم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی معلمان را زمینه ساز توسعه و رشد علمی و فکری دانش آموزان اعلام کرد و افزود: معلمان چشم انتظار اجرای رتبه بندی در ابعاد مختلف هستند تا شأن و جایگاه آنها به معنای واقعی اعتلا پیدا کند.

نظری تصریح کرد: با اجرای طرح رتبه بندی معلمان از طعم شیرین آن بهره مند خواهند شد به شرط آنکه موانع قانونی نیز برطرف شده و وزارت آموزش و پرورش فراتر از رتبه مقدماتی، سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه دانش آموزی 17 میلیون تومان است

سرانه دانش آموزی 17 میلیون تومان است