مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:102023-02-24سياسي

رتبه حقیقی معلمان از اول فروردین 1402 صادر می شود


رتبه حقیقی و واقعی معلمان از اول فروردین 1402 صادر و بر همین اساس پرداختی ها انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یوسف نوری شامگاه پنجشنبه در جمع فرهنگیان و معلمان شهرستان کوثر اظهار کرد: بعد از سال ها انتظار رتبه بندی معلمان با بارگذاری مدارک انجام شده و به هیچ وجه این فرآیند به اتمام نرسیده است.

وی تصریح کرد: معلمان به جای اینکه با مقایسه رتبه همدیگر اعصاب خودشان را خرد کنند، بهتر است با مطالعه آیین نامه و شیوه نامه اجرایی رتبه واقعی خود را پیگیری کنند و اگر اعتراضی دارند، در قالب سامانه ای که از هفته آینده راه اندازی خواهد شد، می توانند اعتراض خود را ثبت کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: هیئت ممیزه و مقام بالاتر این اسناد و مدارک را مورد بررسی قرار داده و دوباره در این زمینه اظهار نظر خواهند کرد.

نوری افزود: اگر افرادی نیز از این فرآیند جا مانده اند و یا مدارک مثبته دارند، می توانند آن را به آموزش پرورش شهرستان و استان تحویل داده و در این فرآیند مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: 38 هزار میلیارد تومان منابع برای اجرای طرح رتبه بندی در نظر گرفته شده که هر چند ممکن است در اسفندماه برخی نواقص در رتبه بندی و پرداختی ها انجام شود اما رتبه حقیقی معلمان از اول فروردین سال آینده اعمال و معوقات نیز پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه حقیقی معلمان از اول فروردین 1402 صادر می شود

رتبه حقیقی معلمان از اول فروردین 1402 صادر می شود