مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:252023-02-24بين الملل

آمریکا با ناو هسته ای در رزمایش با کره جنوبی شرکت می کند


برخی منابع آگاه می گویند بررسی حضور یک ناو هواپیمابر هسته ای در رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی در دستور کار دو کشور قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، برخی گزارش های رسانه ای حاکی از رایزنی های سئول و واشنگتن بر سر حضور تسلیحات نظامی با قابلیت هسته ای در رزمایش ماه مارس دو کشور است.

یک خبرگزاری کره جنوبی روز جمعه به نقل از منابع آگاه خود در گزارشی آورد که کره جنوبی و آمریکا در حال مذاکره بر سر حضور احتمالی یک ناو هواپیمابر هسته ای آمریکا در مانور نظامی مشترک دو کشور در ماه مارس هستند.

بنا به اعلام این خبرگزاری کره جنوبی، مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی قرار است در ماه مارس برگزار شود و دو کشور انجام مانورهای میدانی، شبیه سازی جنگ و شرکت در تمرینات نظامی را در دستور کار این رزمایش نظامی قرار داده اند.

این خبرگزاری کره جنوبی در گزارش خود نوشت که در صورت موافقت، آمریکا احتمالاً ناو هواپیمابر کلاس نیمیتز را برای شرکت در این رزمایش به شرق آسیا اعزام کند.

وزارت دفاع کره جنوبی هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

سال گذشته، ناو هواپیمابر یو اس اس رونالد ریگان آمریکا به رزمایش دریایی سه جانبه با ژاپن و کره جنوبی که در دریای ژاپن اعزام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با ناو هسته ای در رزمایش با کره جنوبی شرکت می کند

آمریکا با ناو هسته ای در رزمایش با کره جنوبی شرکت می کند