مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:362023-02-24سياسي

بصیرت افزایی تنها راه پاسداری از انقلاب است/ نظام آموزشی کشورنیازمند بازنگری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته پنجم اسفندماه نماز جمعه مرکز استان، ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، اظهار کرد:  انقلاب اسلامی ایران هم با بهره گیری از سیره حضرت امام حسین(ع) در برابر ظلم و استکبار ایستادگی کرده است.

وی افزود: در این مسیر دشمن هم اقدامات گسترده ای صورت داده و متاسفانه در داخل هم برخی اشتباهات و کم کاری ها به ویژه در سیستم آموزشی و تربیتی سبب شده که در آموزش ما تعقل، تدین و تفکر کمرنگ باشد.

امام جمعه یزد با بیان این نظام آموزشی ما بیشتر به شیوه غربی است و باید اصلاح شود، گفت: امروز ما به عنوان شیعه فرزندانمان را تربیت می کنیم اما در آموزش ما اصول اولیه دین و ارزش های تشیع را آموزش نمی دهند، آموزش کودکان ما فقط حفظ کردن و نمره گرفتن است در حالی که باید تفکر و تعقل به جای آن وجود داشته باشد.

ناصری یزدی به حدیثی از امام صادق(ع) در ارتباط با حضرت عباس(ع) که نافذ البصیره بودن را مهمترین ویژگی آن حضرت دانسته اند اشاره کرد و گفت: امروز هم بصیرت موضوعی است که مورد نیاز جامعه ما در تمام بخش هاست و قطعا وسوسه های دشمنان نمی تواند در انسان بصیر اثرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت افزایی تنها راه پاسداری از انقلاب است/ نظام آموزشی کشورنیازمند بازنگری

بصیرت افزایی تنها راه پاسداری از انقلاب است/ نظام آموزشی کشورنیازمند بازنگری