مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:452023-02-24سياسي

قدرت بازدارندگی ایران خاری در چشم دشمنان است


امام جمعه رشت، با بیان اینکه دنیا از پهبادهای ایرانی در شگفت است، افزود: امروز موشک هایی ساخته ایم که اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را به دنیا ثابت کرده و خاری در چشم دشمنان است.

- ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با بیان اینکه دنیا از پهبادهای ایرانی در شگفت است، افزود: امروز موشک هایی ساخته ایم که اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را به دنیا ثابت کرده و خاری در چشم دشمنان است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 5 اسفند ماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، به بیانات ارزشمند و عمیق و دقیق رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مردم آذربایجان شرقی و نمایندگان مجلس خبرگان اشاره و اظهار کرد: رهبری در نشست ها همواره به موفقیت ها و مشکلات جامعه اشاره می کنند و اخیرا در کنار بیان موفقیت ها و دستاوردها، مسئله تورم و گرانی و کاهش ارزش پول و فرایند اداری و رنج مردم از این قضایا را مورد اشاره قرار دادند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری مبنی بر لزوم توجه به پیشرفت های انقلاب و کشور و همچنین دیدن ضعف ها، گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که با نگاه به پیشرفت های عظیم انقلاب می توانیم بگوییم توان جبران ضعف ها را داریم و این یک نگاه انقلابی است، اما اینکه فقط ضعف ها را ببینیم و پیشرفت ها را نادیده بگیریم، سیاه نمایی و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت بازدارندگی ایران خاری در چشم دشمنان است

قدرت بازدارندگی ایران خاری در چشم دشمنان است