مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 14:502023-02-24سياسي

ترافیک قلعه نو مردم قرچک را آزرده خاطر کرده است


شهرستان قرچک مشکلات زیادی مثل مترو، ایستگاه راه آهن، ترافیک قلعه نو و پروژه های سبحان دارد و باید اختلاف مدیریتی حل شود تا بخشی از مشکلات برطرف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلی مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: دشمنان چهار دهه به انقلاب اسلامی حمله ور شدند مخصوصا به ارکان و اساس نظام به ویژه ولایت فقیه، ولی دیدند که جواب عکس می گیرند و نظام اسلامی روز به روز در میان ملت محبوب تر خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات رهبری عظیم الشأن در میان نمایندگان خبرگان رهبری افزود: تدبیر رهبری معظم و اشاره تیزبینانه ایشان نسبت به پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی بسیار قابل توجه است، ایشان فرمودند؛ مردم بخاطر انقلاب آمده اند ولی ما خدمت ایشان عرض می کنیم که آقاجان علی رغم انقلاب اسلامی ما به خاطر شخص شما آمدیم.

امام جمعه قرچک افزود: راهپیمایی 22بهمن شهرستان قرچک نیز یک حماسه بی بدیلی بود که مشتی محکم بر دهان اغتشاش گران، آشوب طلبان، ضد انقلابیون، براندازان و آمریکا زدند.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به سالروز تاسیس مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مجلس خبرگان رهبری برای این تاسیس شد که تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک قلعه نو مردم قرچک را آزرده خاطر کرده است

ترافیک قلعه نو مردم قرچک را آزرده خاطر کرده است