مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:052023-02-24سياسي

نیازمند تبیین تخصصی و فلسفی مسائل در کشور هستیم


امام جمعه بیرجند با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، گفت: اگر مسائل به شکل تخصصی، علمی و فلسفی تبیین شود از بسیاری از مشکلات جلوگیری خواهد شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، گفت: اگر مسائل به شکل تخصصی، علمی و فلسفی تبیین شود از بسیاری از مشکلات جلوگیری خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز پنجم اسفند در خطبه های نماز جمعه بیرجند که در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) برگزار شد، اظهار کرد: فاصله با آرمان های انقلاب زمانی کاهش می یابد که بتوانیم به خودشناسی و خداشناسی برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه صبر مردم در مقابل مکر دشمنان قابل ستایش است، اما با این وجود آنچه خدا در دین از بنده خود انتظار دارد بیش از اینهاست که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: اگر بصیرت و معرفت سیاسی نداشته باشیم دشمن تمام دارایی ها و حتی اندیشه ما را به تاراج می برد.

وی با اشاره به اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، تصریح کرد: استکبار جهانی چندی قبل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را متهم به ترور و تروریستی بودن کرد، اما باید دانست که فرافکنی های دشمن منحصر به این جمله نیست؛ بلکه در همین فتنه اخیر با 17 هزار دروغ چهره واقعی خود را نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تبیین تخصصی و فلسفی مسائل در کشور هستیم

نیازمند تبیین تخصصی و فلسفی مسائل در کشور هستیم