مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:152023-02-24سياسي

همدلی ها در شهر کنگان تقویت شود/ لزوم پرهیز از اختلاف افکنی


امام جمعه کنگان با تاکید بر لزوم پرهیز از اختلاف افکنی گفت: همدلی ها در شهر کنگان تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با اشاره به سخنان اخیر رهبری فرزانه انقلاب در دیدار با مسئولان نظام افزود: تحلیل گر انقلابی به جای درشت نمایی درست نمایی و در عمل تهدیدها را به فرصت برای کشور تبدیل می کند.

وی با عنوان اینکه رهبری در این دیدار ضمن بیان خدمات و نقاط قوت نظام به برخی ضعف ها و اشکالات نیز اشاره داشته بیان کرد: به تعبیر معظم له مهم نگاه ما در تحلیل ضعف ها و قوت ها و اینکه با همان همتی که پیشرفت ها به دست آوردیم می توانیم ضعف ها را هم برطرف کنیم.

خطیب جمعه کنگان بیان کرد: در تحلیل انقلابی ضعف ها و قوت ها توأمان دیده می شود و نگاه به مشکلات فرصت محوری، امید و نشاط و مسئولیت آفرینی است در حالی که در نگاه ارتجاعی نق زدن و سیاه نمایی و ضعف ها را بزرگ جلوه دادن است.

محمودی به سخنان رهبری در عید سعید مبعث اشاره و با تبیین گنجینه های بعثت گفت: توحید، تزکیه، تعلیم کتاب و حکمت، تعلیم استقامت، خط و عدالت اجتماعی، غیر قابل نفوذ بودن در برابر دشمن، مهربانی و محبت و صفا، کناره گیری از طاغوت و رها شدن از زنجیر جهل و تعصب و جمود از مهمترین گنجینه های بعثت نبی مکرم اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی ها در شهر کنگان تقویت شود/ لزوم پرهیز از اختلاف افکنی

همدلی ها در شهر کنگان تقویت شود/ لزوم پرهیز از اختلاف افکنی