مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-24سياسي

رهبری پرچمدار و ستون خیمه انقلاب است


رهبری به عنوان پرچمدار و ستون خیمه انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مراغه، حجت الا سلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه اظهار کرد: با وجود توطئه و شیطنت های دشمنان مردم با عمل به رهنمودهای رهبری مردم در تمام صحنه های انقلاب حاضر شده اند.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جمع خبرگان رهبری و دیدار با مردم آذربایجان افزود: حضور مردم در صحنه های حساس انقلاب نشان از بنیه قوی جمهوری اسلامی ایران است.

پورمحمدی اضافه کرد:  از بدو پیروزی انقلاب،  امام خمینی (ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری با آگاهی کامل همیشه نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده اند.

وی در ادامه،  با محکوم کردن جنایت صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی افزود: دولت ها و سران برخی کشور ای اسلامی اشغالگران را در این جنایت همراهی می کنند.

امام جمعه مراغه با بیان اینکه مسلمانان نباید در موضوع فلسطین و جنایت صهیونیست ها ساکت باشند، اظهار کرد: موضوع فلسطین مسئله همه جهان اسلام است و در این موضوع سکوت جایز نیست.

وی با تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان افزود: شعبان یکی از بهترین ماه ها برای راز و نیاز، نزدیکی به خداوند و عبادت خداوند است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبری پرچمدار و ستون خیمه انقلاب است

رهبری پرچمدار و ستون خیمه انقلاب است