مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:352023-02-24پزشكي

تشکیل ستاد رفاهی اعضای هیئت علمی در وزارت بهداشت


معاون آموزشی وزیر بهداشت در نشست با رؤسای دانشکده ها و بیمارستان ها، مدیران گروه ها و اساتید دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تشکیل ستاد رفاهی اعضای هیئت علمی در وزارت بهداشت خبر داد و بر ارتقاء وضعیت رفاهی و معیشتی اعضای هیئت علمی تاکید کرد.

- معاون آموزشی وزیر بهداشت در نشست با رؤسای دانشکده ها و بیمارستان ها، مدیران گروه ها و اساتید دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تشکیل ستاد رفاهی اعضای هیئت علمی در وزارت بهداشت خبر داد و بر ارتقاء وضعیت رفاهی و معیشتی اعضای هیئت علمی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابوالفضل باقری فرد در دیدار با مدیران و اساتید دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: رکن اساسی توسعه هر کشوری، نیروی انسانی آن است و اعضای هیئت علمی مهم ترین محور در این راستا به شمار می روند، در نتیجه توجه به وضعیت رفاهی اساتید، وظیفه اصلی وزارت بهداشت است.

معاون آموزشی وزیر بهداشت با بیان این مطلب که استاد بی انگیزه، نمی تواند دانشجویان با انگیزه تربیت کند، افزود: دو حوزه علوم پایه و بالینی در کنار هم برای ما حائز اهمیت هستند و تلاش خود را برای همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی انجام دادیم.

وی از تشکیل ستاد رفاهی اعضای هیئت علمی در وزارت بهداشت خبر داد و افزود: تمام سعی ما این است در راستای تکریم اساتید، وضعیت رفاهی آنها ارتقاء یابد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد رفاهی اعضای هیئت علمی در وزارت بهداشت

تشکیل ستاد رفاهی اعضای هیئت علمی در وزارت بهداشت