مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:402023-02-24سياسي

جهاد تبیین در شرایط کنونی وظیفه همگانی است


در شرایط کنونی که دشمن در بین مردم و جوانان ما یاس آفرینی می کند جهاد تبیین وظیفه همگانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازافزود: در شرایط کنونی که سیاست دشمن یاس آفرینی است مسئولان باید ارتباط با جوانان را در برنامه خود قرار دهند تا باعث از بین بردن هدف دشمن شوند.

امام جمعه موقت شهرستان فریدن افزود: جوانان ما شبهات متعددی در ذهنشان است اما باعث می شود تا مطالعه فرد بیشتر شود؛ در این راستا آموزش پرورش باید زمینه مطالعه تخصصی برای جوانان را فراهم کنند.

وی بیان داشت: به زعم دشمنان، کشور ایران با وجود اینکه همواره زیر فشار ابرقدرت ها بوده است اما در همه زمینه ها نیز پیشرفت داشته است؛ دشمنان از پیشرفتهای ایران اسلامی می ترسند و همیشه در فضای مجازی تنها مشکلات ایران را نشان می دهند.

مقصودی تاکید کرد: دشمنان و سردمداران سران غرب می خواهند صاحب تمام دنیا شوند و اهداف خود را گسترش دهند؛ هدف اصلی آنها نابودی اسلام است ولی مردم ما همواره آگاه هستند و فریب دشمنان را نمی خورند اما مسئولان نیز نباید در زمینه جهاد تبیین کوتاهی کنند.

مقصودی از همه اقشار مردم به ویژه مسئولان درخواست کرد نگاه ویژه ای برای جشن نیمه شعبان داشته باشند و از دانش آموزان و جوانان برای اجرای هر چه بهتر جشن ولادت امام زمان استفاده کنند چرا که آنها سربازان امام زمان هستند و تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین در شرایط کنونی وظیفه همگانی است

جهاد تبیین در شرایط کنونی وظیفه همگانی است