مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 15:452023-02-24سياسي

مدیران شهری ارومیه معضل ترافیک را رفع کنند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه بر لزوم رفع معضل ترافیک در شهر ارومیه در ایام پایانی سال تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با تاکید بر لزوم توجه مدیران و مسؤولان شهر به ترافیک شهری افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و رشد بی رویه ترافیک در شهر که یکی از دغدغه های مردم است، مدیران شهری باید در صدد رفع این موضوع باشند تا این معضل شهری تسهیل شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به سفر امروز رییس جمهور به آذربایجان غربی و افتتاح تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه گفت: با بهره برداری از این طرح آبرسانی امیدواریم تلاش دولت سیزدهم منجر به احیای دریاچه ارومیه باشد تا این دغدغه ملی نیز حل شود.

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با از بین بردن تروریست های داعشی نشان داد که همواره در کنار آحاد مردم و تأمین کننده امنیت است، افزود: مسئولان آمریکایی بارها با صراحت کامل و آشکارا اعلام کردند که ما داعش را ایجاد کردیم، در مقابل این حرف نیز سردار شهید قاسم سلیمانی افسر رشید سپاه پاسداران، تروریست های داعشی را از بین برد.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه دنیای غرب عالم را وارونه و به نفع خود نشان می دهند، ادامه داد: آنها سعی می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران شهری ارومیه معضل ترافیک را رفع کنند

مدیران شهری ارومیه معضل ترافیک را رفع کنند