مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 16:202023-02-24اقتصادي

آل هاشم: دشمن درصدد کودتای اقتصادی در ایران است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: در حوزه اقتصاد و معیشت دشمنان درصدد عملیات روانی معیشت پایه هستند تا زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده و با بهره برداری از رسانه های معاند و فضای مجازی کودتای اقتصادی را در ایران اجرا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در نماز جمعه این هفته تبریز، وجود التهاب در بازار ارز و طلا و افزایش قیمت های شدید در بازار خودرو را غیر قابل قبول خواند و افزود: هر چند ما تاکید بر اقدامات نظارتی داریم و باید این موضع با جدیت دنبال شود، اما نباید توطئه های دشمنان با هدف فشار بر اقتصاد کشور را نادیده گرفت.

وی با انتقاد از افزایش قیمت انواع کالا و خدمات به صورت لحظه ای، گفت: این امر نشان دهنده نبود نظارت کافی است.

حجت الاسلام آل هاشم تهدید جمهوری اسلامی ایران به بهانه های واهی مثل پرونده هسته ای، فعالیت های موشکی و پهپادی و مسایل حقوق بشری و نیز راه انداختن کمپین و تجمع های مخالفان در خارج از کشور را از جمله رویکردهای جدید دشمنان نظام دانست.

وی ادامه داد: از دولت مردمی و انقلابی انتظار داریم همان گونه که رییس جمهوری وعده نظارت های دقیق و جدی دادند، دستگاه های نظارتی در وزارت صمت و همچنین بانک مرکزی تلاش های خود را بیشتر کنند، چراکه مگر می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم: دشمن درصدد کودتای اقتصادی در ایران است

آل هاشم: دشمن درصدد کودتای اقتصادی در ایران است