مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 16:502023-02-24بين الملل

روسیه به آمریکا و ناتو هشدار داد


وزارت خارجه روسیه اعلام کرد هر گونه اقدام غرب علیه نیروهای و اتباع این کشور در مولداوی مصداق حمله به این کشور تلقی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزارت خارجه روسیه نسبت به اقدامات غرب در قبال نیروهای این کشور در مولداوی هشدار داد.

وزارت خارجه روسیه امروز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که روسیه به آمریکا، ناتو و اوکراین نسبت به اقدامات تحریک آمیز در خصوص تجمع نیروها و تجهیزات اوکراین در نزدیکی مرز ترانس نیستریا هشدار می دهد.

بیانیه وزارت خارجه روسیه می افزاید: روسیه به تحریکات صورت گرفته از سوی کی یف پاسخ خواهد داد و حفاظت از هموطنان و نیروهای حافظ صلح خود در ترانس نیستریا را تضمین خواهد کرد.

وزارت خارجه روسیه تاکید کرد: هرگونه اقدام غرب، که تهدید امنیتی برای روس ها، نیروهای حافظ صلح و ارتش این کشور در ترانس نیستریا باشد، حمله به روسیه تلقی خواهد شد.

دورین ریسین نخست وزیر مولداوی پیش از این اعلام کرد که نیروهای روسی باید از ترانس نیستریا خارج شوند.

در حالیکه ترانس نیستریا یک منطقه هم مرز با اوکراین و مولداوی است و جمعیت قابل توجهی حامی روسیه در این منطقه زندگی می کنند، نخست وزیر جدید مولداوی که حامی غرب است، خواستار خروج نیروهای وابسته به روسیه از این منطقه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه به آمریکا و ناتو هشدار داد

روسیه به آمریکا و ناتو هشدار داد