مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 16:552023-02-24سياسي

حجت الاسلام رستمی: قدرت بازدارندگی امروز کشور مرهون همت استعدادهای برتر است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به استعدادهای برتر آزمون سراسری خاطرنشان کرد: این بازدارندگی در عرصه های مختلف را همسالان شما در گذشته ایجاد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در آیین اختتامیه دومین رویداد ملی آینده روشن که شب گذشته در مرکز همایش های بین المللی شهدای سلامت مشهد برگزار شد، از رتبه های برتر آزمون سراسری خواست تا شروع خوبشان را خوب هم به پایان برسانند و غرور این دستاورد باعث رکودشان نشود.

وی ضمن تأکید بر اهمیت پایان خوب برای شروع های خوب، لازمه آن را بهره مندی از راهنمای مشرف به مسیر و انتخاب های خوب و درست دانست.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به نمونه هایی از شروع های خیر با پایان های شر از صدر اسلام تاکنون افزود: آخرین نمونه، یکی از دوستان بود که در آمریکا مشغول تحصیل در مقطع دکترا می باشد و حین پروژه علمی اش متوجه شده بود بناست حاصل این پروژه مورد استفاده پنتاگون قرار گیرد، به همین خاطر تماس گرفته بود تا تکلیفش را برای ادامه آن بداند.

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد: بر این اساس برای طی مسیر با سلامت و اطمینان در زندگی، تحصیل و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام رستمی: قدرت بازدارندگی امروز کشور مرهون همت استعدادهای برتر است

حجت الاسلام رستمی: قدرت بازدارندگی امروز کشور مرهون همت استعدادهای برتر است