مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 17:552023-02-24سياسي

تمجید عمران خان از رییس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان


نخست وزیر پیشین پاکستان از رییس حزب مجلس وحدت مسلمین این کشور قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عمران خان نخست وزیر پیشین پاکستان در شبکه اجتماعی نوشت: تشکر می کنیم از حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری که به کمپین سلول های زندان را با زندانیان پر کنید می پیوندد.

پیش از این وزیر قانون دولت عمران خان هم از تصمیم حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری تمجید کرده و نوشت: از رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان تشکر می کنیم وی اثبات کرد که پیرو دین حق است.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری رییس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان برای همبستگی با عمران خان امروز خودش را به همراه جمعی از اعضای حزبش داوطلبانه تسلیم پلیس خواهند کرد تا به کمپین سلول های زندان را با زندانیان پر کنید بپیوندند.

پیش از این وزیر خارجه و وزیر دارایی دولت عمران خان و رهبران حزب ارشد تحریک انصاف خودشان را داوطلبانه تسلیم پلیس کرده و راهی زندان شدند.

قابل ذکر است این اعتراض بخشی از تازه ترین کمپین عمران خان، نخست وزیر پیشین پاکستان است که به عنوان راهی برای تحت فشار قرار دادن دولت اسلام آباد برای برگزاری انتخابات زودهنگام، تحت عنوان سلول های زندان را با زندانیان پر کنید نامگذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید عمران خان از رییس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان

تمجید عمران خان از رییس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان