مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 18:302023-02-24اقتصادي

صفر تا صد تولید لبنیات در شرکت شریف آباد


بخش کشاورزی شرکت شریف آباد به تولید علوفه و یونجه برای برطرف کردن نیاز بخش دامپروری می پردازد تا از شیر دام ها برای تولید لبنیات در کارخانه رابتا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا شرکت کشت و صنعت شریف آباد از شرکت های تابعه سازمان اقتصادی کوثر است که در زیرمجموعه گروه سرمایه گذاری کشاورزی کوثر فعالیت می کند.

نمایندگان این شرکت در رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر به معرفی محصولات و عملکرد خود به سرمایه گذاران داخلی می پردازند.

فعالیت شریف آباد در دو حوزه کشاورزی و دامپروری این شرکت در دو واحد کشاورزی و دامپروری فعالیت می کند.

بخش کشاورزی علاوه بر تولید گندم، کلزا، تریتیکاله، جو و قصیل جو و محصولات باغی، به تولید علوفه و یونجه برای برطرف کردن قسمتی از نیاز بخش دامپروری می پردازد.

مواد اولیه در قزوین فرآوری در قم بخش دامپروری شرکت شریف آباد از 8 هزار رأس دام شامل گاو شیری، گاو آبستن خشک، تلیسه و گوساله های نر و ماده نگهداری و بهره برداری می کند.

شیر تولیدی بخش دامداری این شرکت در ماشین ها و کانتینرهای مخصوص حمل شیر به کارخانه فرآورده های لبنی رابتا ، در استان قم، منتقل می شود تا محصولاتی از قبیل خامه، پنیر، پنیر پیتزا، کشک، ماست، شیرها و شیرکاکائوه، دوغ، روغن و کره حیوانی و انواع لبنیات تولید شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفر تا صد تولید لبنیات در شرکت شریف آباد

صفر تا صد تولید لبنیات در شرکت شریف آباد