مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 18:352023-02-24سياسي

حل مشکلات و معضلات کرمانشاه نیازمند کار جهادی است


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همگان وظیفه دارند برای توسعه استان کمک کنند، گفت: حل مشکلات و معضلات کرمانشاه نیازمند کار جهادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر جمعه در مراسم بهره برداری از پروژه پست 230/63 کیلو ولت شهرستان کنگاور که با حضور وزیر ارتباطات، نماینده شهرستان های شرقی استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از کارکنان و مسئولان شرکت برق منطقه ای استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: برای پیشرفت کرمانشاه باید در راستای اقدامات علمی و عالمانه به دور از سلایق فردین حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه نیازمند سازندگی و بالندگی است، افزود: کار جهادی و مجاهدانه برای استان کرمانشاه نیاز است و نباید به دنبال قهرمان باشیم هر کس در هر کاری برای پیشرفت استان و جمهوری اسلامی انجام دهد قهرمان است.

صحرایی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات رییس جمهور و اشتغال آفرینی امروز برای پیشرفت استان در زمینه اشتغال زایی نیازمند زیرساخت و تولید انرژی به ویژه برق است.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: هرچه زیر ساخت مورد نیاز به موقع آماده شود راحت تر می توان وارد گلوگاه های سرمایه گذاری شد و برای زیباتر کردن چهره استان و نیز استفاده از ظرفیت های شغلی، تولیدی و صنعتی در استان کرمانشاه گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات و معضلات کرمانشاه نیازمند کار جهادی است

حل مشکلات و معضلات کرمانشاه نیازمند کار جهادی است