مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 19:152023-02-24ورزشي

شاهکار بانوان نطنزی با شکست تیم قدرتمند نفت آبادان


تیم هیئت فوتبال نطنز توانست در هفته بیستم مسابقات سوپر لیگ فوتسال بانوان کشور، تیم قدرتمند پالایش نفت آبادان را شکست دهد.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت فوتبال نطنز گفت: تیم هیئت فوتبال نطنز توانست در هفته بیستم مسابقات سوپر لیگ فوتسال بانوان کشور، تیم قدرتمند پالایش نفت آبادان را شکست دهد.

مهدی عسگری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم هیئت فوتبال نطنز توانست میزبان خود تیم قدرتمند پالایش نفت آبادان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

وی افزود: با این نتیجه تیم هیئت فوتبال نطنز 16 امتیازی شد و در رتبه هفتم باقی ماند و همچنین تیم پالایش نفت آبادان با 41 امتیاز در رتبه سوم جدول جای گرفت.

رییس هیئت فوتبال نطنز گفت: در دیگر دیدارهای این هفته تیم پیکان 3 بر صفر مس رفسنجان را شکست داد و رایزکو صفادشت با نتیجه 3 بر 2 مغلوب ملی حفاری ایران شد.

وی تصریح کرد: در آخرین دیدار این هفته نصر فردیس با نتیجه 8 بر صفر صنعت فجر شیراز را شکست داد تا هفته بیستم مسابقات به پایان برسد.

عسگری خاطرنشان کرد: هفته پایانی این مسابقات در روز 12 اسفند برگزار خواهد شد که تیم نطنز میهمان ملی حفاری خواهد بود.

وی گفت: در حال حاضر پیکان تهران با 45 امتیاز صدرنشین و نصر فردیس کرج با 44 امتیاز در رتبه دوم و همچنین پالایش نفت آبادان با 41 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهکار بانوان نطنزی با شکست تیم قدرتمند نفت آبادان

شاهکار بانوان نطنزی با شکست تیم قدرتمند نفت آبادان