مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 19:402023-02-24بين الملل

استاندار صعده: رژیم صهیونیستی در تیررس موشک های یمن قرار دارد


استاندار صعده در راهپیمایی عظیم مردم این شهر، ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی در صورت تداوم تجاوز و محاصره علیه یمن، گفت که رژیم اشغالگر صهیونیستی در تیررس موشک های مبارزان یمنی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، استاندار صعده در شمال یمن در راهپیمایی هزاران نفری در این شهر تحت عنوان وفاداری به شهید صالح الصماد ، همبستگی با ملت فلسطین و هشدار به متجاوزان سخنرانی کرد.

بر اساس این گزارش، استاندار صعده در این سخنرانی ضمن قدردانی از مشارکت گسترده مردم در این راهپیمایی، بر ادامه مسیر شهید صالح الصماد و پایبندی به طرح و برنامه او برای ساختن کشور یمن بر اساس قاعده یک دست حمایت می کند و دست دیگر می سازد تأکید کرد و افزود که ملت یمن به تلاش برای رهایی از قیمومیت خارجی، تحت رهبری سید عبدالملک بدرالدین ادامه می دهد.

وی خطاب به ملت فلسطین و مقاومت گفت: عزم خود را تقویت و صفوف خود را متحد کنید و ما نیز با شما هستیم و رژیم اشغالگر صهیونیستی در تیررس موشک های مبارزان یمنی قرار دارد.

وی همچنین خطاب به ائتلاف متجاوز سعودی تأکید کرد: اگر فرودگاه ها و بنادر یمن را باز نکنید و حصر را برندارید، پاسخ به آن سخت خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار صعده: رژیم صهیونیستی در تیررس موشک های یمن قرار دارد

استاندار صعده: رژیم صهیونیستی در تیررس موشک های یمن قرار دارد