مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اسفند 1401 ساعت 19:452023-02-24اقتصادي

برندگان هفته شانزدهم کورس سوارکاری گنبدکاووس


رییس هیئت سوارکاری استان گلستان از پایان هفته شانزدهم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس خبر داد و گفت: در این هفته رقمی معادل 13 میلیارد و 928 میلیون ریال جایزه به برندگان اول تا سوم اهدا می شود.

- ایسنا/گلستان رییس هیئت سوارکاری استان گلستان از پایان هفته شانزدهم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس خبر داد و گفت: در این هفته رقمی معادل 13 میلیارد و 928 میلیون ریال جایزه به برندگان اول تا سوم اهدا می شود.

ناصر رزاقیان عصر امروز جمعه 5 اسفندماه 1401 در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه هفته شانزدهم کورس پاییزه زمستانه گنبدکاووس لحظاتی پیش در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: در مجموع دو روز برگزاری این رقابت ها رقمی معادل 13 میلیارد و 928 میلیون ریال جایزه به برندگان اول تا سوم اهدا خواهد شد.

رییس هیئت سوارکاری گلستان با تأکید بر اینکه در روز نخست این هفته رقمی معادل 5 میلیارد و 715 میلیون ریال و روز دوم 8 میلیارد و 213 میلیون ریال به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب های اول تا سوم اهدا می شود، ادامه داد: در روز نخست 75 رأس و در روز دوم 81 رأس اسب و در مجموع 156 رأس اسب سه و بیش از سه ساله از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در این هفته با هم رقابت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندگان هفته شانزدهم کورس سوارکاری گنبدکاووس

برندگان هفته شانزدهم کورس سوارکاری گنبدکاووس